přes Beskydy do Tater

2. srpna 2007 v 14:58 | lenicka |  na cestách
V pátek 20. července jsme s manželem odjeli na dovolenou. Naše dovolené bývají spojené se závody silničních kol a tak to bylo i letos. V sobotu jel manžel závod Beskydy Tour, zatímco já jsem šla na procházku z Kunčic pod Ondřejníkem, kde jsme byli ubytovaní, do Frenštátu pod Radhoštěm a zpět přes Bystrou, kde mají moc pěknou kapličku.

V neděli jsme vylezli na masiv Ondřejníku. Na pondělí jsme si naplánovali velkou túru, až moc velkou. Ze sedla Pindula jsme vylezli na Černou horu, potom dalším prudkým stoupáním na Radhošť, kolem sochy Radegasta jsme došli na Pustevny, dál kolem prastarých skokanských můstků přes sedlo Tanečnice na Čertův mlýn, rozcestí pod Kněhyní až k Malé Stolové.
Prudkým klesáním podél potůčku jsme se vrátili do Kunčic. Měli jsme toho plné kecky, a to jsme ještě museli přejít celé Kunčice. V úterý už jsme jen vyšli ke kapličce Máří Magdalény nad Kunčicema a po skoro roviné cestě jsme šli do Kozlovic. Uprostřed vesnice stojí kostel s nádherným dřevěným intarzovaným oltářem, podobným snad tomu u Pannny Marie Sněžné. K dalším památkám, jako jsou staré mlýny, jsme ale už sílu jít neměli. Byli jsme rádi, že už jedeme do Vysokých Tater, tam tak prudké kopce nemají :-)))

Odpočinutí po středeční cestě jsme ve čtvrtek vyjeli električkou z Nové Lesné na Štrbské pleso. Bohužel mě začalo zrazovat zdraví, tak jsme raději zvolili nenáročnou túru na chatu pod Soliskom a zpět přes nádhernou Furkotskou dolinu. Nazapomněli jsme se na oběd stavit v mé nejoblíbenější restauraci Furkotka. Druhý den už jsme šli opravdu jen na procházku, jednou cestou ze Starého Smokovce na Hrebienok a po silnici zpět. Nakoupili jsme zásoby ovčího sýra, na který se vždycky těšíme. V sobotu jel manžel další závod, tentokrát Okolo Tater ze Zakopaneho. Já jsem se jen prošla do Smokovce a zpět do Nové Lesné. A v neděli už jsme jeli domů.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
Děkuji za návštěvu mé zahrádky.
Než odejdete, napište prosím názor/komentář/vzkaz.
Mějte se pěkně a někdy zase přijďte.