deníček

Bez Bázně A Hany

2. června 2011 v 1:08 | lenny
2. května jsem se pozdě v noci vrátila z Brna, děsně unavená, ale připravená se tam co nejdřív vrátit zpátky. Z dalších dnů si toho moc nepamatuju. Jezdila jsem na farmu, to vím. A vzpomínám si, že jeden den na mě dolehla nějaká krize a nejdřív se mi zamotala tkanička do kola a já, i když jsem to na poslední chvíli uviděla, jsem sebou plácla do kopřiv, a ty mi popálily ruce tak, že jsem pak celou noc nemohla spát, pořád jsem se budila a mazala se Fenistilem.
Ten den se mi stalo dalších nepříjemných věcí víc. Kdyby to bylo ještě před rokem nebo dvěma, tak bych si začala stýskat a šla bych se schovat pod peřinu, protože bych neměla odvahu znovu se zvednout a znovu na to kolo sednout a pokračovat dál. A nejen na kolo... Dneska ji mám, a mám ji i díky lidem, které jsem během posledních dvou let potkala. Dneska jsem už bez bázně. Ale taky bez některých z nich... Přišli a zase odešli z mého života, ale napřed ho změnili, nebo spíš mě, to jak se na sebe dívám a jak si jdu za svými sny. DĚKUJU!

před rokem jsem stála na okraji propasti...

21. května 2011 v 1:19 | lenny

Dlouho, strašně dlouho jsem neměla čas psát. Budu se to snažit dopsat, ale nic neslibuju. Je jaro, stejně jako před rokem... Žiju. Přemýšlím. Pracuju. Fotím. Jezdím na kole. Kochám se životem a zelenou přírodou a moje kůže voní od sluníčka a od potu...

duben začal skvěle

16. dubna 2011 v 17:00 | lenny

Duben začal skvěle. Na apríla jsem jsem podepsala a odeslala smlouvu na profesionální psaní. Pak jsem se s tím došla pochlubit na pracáku a na oslavu jsem si koupila kousek vyzrálé goudy z cheese-marketu, čokoládu s vaječným likérem a třešňový pivko... A taky pořádnou pumpičku na kolo, abych si pořád nemusela půjčovat.
(dlouho jsem nepsala a už si toho moc nepamatuju, tak přidávám jenom pár krátkých vět o dubnových dnech...)

jarní únava

31. března 2011 v 19:17 | lenny
Ne, nějaké stížnosti na jaro ve vzduchu a únavu ode mně opravdu nečekejte - já si to letos docela užívám. Je konec března a počasí se tváří, jako by už byl konec května. Ve fóliáku se nedá vydržet a včera jsem se i venku mohla svlíknout do tílka a opalovat se.
Na farmě jsme nasázely saláty, kedlubny, mangold, brokolici a další sazeničky a už se těšíme, že tak za měsíc by mohla být první jarní zelenina. Mezitím dojíme, vyrábíme kozí sýr, přebíráme uskladněnou mrkev... Za poslední 3 dny jsem si zase pěkně zaposilovala, protože jsme vyvážely hnůj z kozího chlíva. Když jsem se chlubila tím, že jsem celej den vozila koňský hnůj, tak jsem ještě nevěděla, že oproti kozímu, kterej je mokrej, udusanej a smradlavej, je to celkem odpočinková činnost. Teď mám krásný nový mozoly a spálený ramena...

roztančené Brno

24. března 2011 v 7:42 | lenny

V sobotu ráno jsem narychlo zabalila věci (tak narychlo, že jsem si zapomněla nabíječku na mobil a pak celý tři dny hypnotizovala ukazatel baterie), abych byla po deváté v Polabinách na letošních prvních trzích. Moc zákazníků nepřišlo, tak jsem si jenom vyzvedla mrkev, jako bonus dostala dva čerstvý kozí sýry, a v půl jedenácté jsem mohla odkráčet směr nádraží. Měla jsem štěstí, zrovna mi jel rychlík...

akční jarní

16. března 2011 v 8:02 | lenny

Mám dobrou náladu a jsem příjemně unavená. Je jaro, je krásně teploučko, a já mám v poslední době tolik akcí, že nevím co dřív. O některých jsem už psala - ve čtvrtek jsem byla s paní šéfovou na semináři na Smetanově statku u Hradce Králové a v pátek se Sussanah a Berenikou na rytířském turnaji v Třebechovicích. A v sobotu přijel na návštěvu Jiřík.

rytířský turnaj

14. března 2011 v 10:26 | lenny

Páteční výlet do Třebechovic, kde jsem poprvé naživo potkala Sussanah a Bereniku z Klubu snílků. Byla to trochu hurá-akce, dozvěděla jsem se o tom v úterý večer, ve čtvrtek jsem si domluvila volno z práce a v pátek v poledne už jsem jela. Po příjezdu jsem ještě chvíli čekala, než holky dorazily, a pak jsem je konečně uviděla, jak na mě mávají. Suss únavou spadla na svůj těžkej bágl, ve kterým nám táhla historický kostýmy. Surcot pro Bereniku a elegantní barevnej pánskej obleček pro mě.

seminář na Smetanově statku

11. března 2011 v 18:00 | lenny

Včera ráno jsem jako obvykle dojela autobusem na farmu. Ale tentokrát jsem nešla pracovat, jenom jsem pomohla dochystat balíčky na odpoledne, a v devět jsme vyrazily směr Hradec na Smetanův statek ve Svobodných Dvorech, kde se konal seminář Společnosti mladých agrárníků "Přímý prodej zemědělských produktů". Já navigovala, a kupodivu jsme neskončily v Polsku, jak nám prorokoval Luboš, ale dojely jsme správně a včas.

MDŽ

8. března 2011 v 22:27 | lenny
Ranní rozjezd na kole, zmrzlá voda v příkopech a jinovatka, dopoledne posilovna a opalování, kamínky a setí, buchty od maminky (od paní šéfové maminky), sauna ve fóliáku, nejlepší oběd (smaženej celer, česnekový výhonky, brambory a dresing) a přání k tomu dnešnímu svátku, úklid Filiho pastviny, srdečné rozloučení s posilou z Ostravy, kus sýra a pár mrkví do batohu, krosem po lese směr na Veskou, do západu slunce doma, pozvání od Sussanah a Bereniky na páteční výlet, krupičná kaše a Pelíšky.

Doufám, že jste si užily dnešní svátek aspoň tak, jako já, vy krásné, křehké bytosti :)

země, vydej své poklady!

6. března 2011 v 20:18 | lenny

Tak, kdy že jsem psala naposledy? Nestíhám prostě. Ne že bych pořád něco dělala, ale musím taky někdy relaxovat (což u mě znamená nedělat nic, maximálně nějakou neakční činnost jako sledování snílkovského chatu nebo čtení, nebo rovnou spaní) nebo psát úplně něco jiného (třeba na Libere, nebo ten avízovaný román)...

Reklama

Děkuji za návštěvu mé zahrádky.
Než odejdete, napište prosím názor/komentář/vzkaz.
Mějte se pěkně a někdy zase přijďte.