na cestách

moje šumavská dobrodružství: Volary a okolí

10. srpna 2009 v 23:50 | leni
#47: Volarske menhiry
#48: Volary

V sobotu 1. srpna jsme někdy po jedenácté hodině vyjeli po dálnici na Prahu. Jižní spojka byla kupodivu skoro prázdná, takže jsme projeli bez problémů, a pokračovali na Příbram.

křížem krážem Chrudimí aneb jak napršelo, uschlo, napršelo, napršelo, uschlo, napršelo, uschlo, a pak přišel yetti (a pak napršelo a uschlo)

29. července 2009 v 18:13 | leni
#46: Divadlo - no.1 - Chrudim

V sobotu ráno jsme měli vyrazit do Chrudimi, kde se konal cyklomaraton Rubena Manitou Železné hory. Luboš se rozhodl, že pojede do Chrudimi rovnou na kole, a já že pojedu za ním vlakem, přivezu mu v baťůžku jeho svačinky, a převezmu od něho věci, které dostane při registraci. Jak to tak ale bývá, když to člověk nejmíň ze všeho potřebuje, vlak mi ujel před nosem (a to měly všechny ostatní vlaky min. 10 minut zpoždění - jenom tento jel přesně).
Co dělat? Jako jediné řešení mě napadlo stopnout nějaké auto na výpadovce. OK, na výpadovku jsem došla a zvedla palec... Ale jak už to bývá na výpadovkách, auta fičela okolo a nezastavovalo žádné.

jeskyně v Josefovském údolí

14. července 2009 v 8:55 | leni
#44 Kostelik
#45 Jeskyne Jachymka

Brandýs, Lázně Toušeň a Káraný

1. července 2009 v 9:17 | leni
#42: Karanska vodarna

O víkendu mě Luboš opět vytáhl na výlet, tentokrát do Staré Boleslavi, kde se jel Houštecký cyklomaraton na horských kolech na 80 km. Od rána bylo počasí jak v prádelně, mokro a horko. Přijeli jsme dostatečně brzy, tak jsme si ještě stačili projít okolí stadionu, na kterém zaběhl Emil Zátopek světový rekord na 20 km a na 1 hodinu. Po desáté se Luboš šel postavit na start a já jsem pomalu vyrazila po modré turistické značce do Brandýsa. Cestou se mi podařilo nafotit hejno kačerů při dopolední očistě.

bloudění v Sudetech

16. června 2009 v 17:48 | leni
#40: Hrad Adrspach
#41: Prameny Metuje

Další pěkný výlet jsme si udělali do Adršpašských skal. Brzy ráno jsme vyjeli z Pardubic přes Býšť, Třebechovice pod Orebem, Opočno, Nové Město nad Metují, Náchod a Hronov. Chtěli jsme jet dál do Teplic nad Metují, ale v Hronově byla taková nejasná objížďka, tak jsme se ještě povozili po krajině.

neděle na Plachtě

9. června 2009 v 11:11 | leni
#39: Na Plachte

V neděli má člověk odpočívat. Člověk, který při práci sedí u počítače a přemýšlí, může naopak vyrazit na výlet a do přírody. Pohyb v přírodě je jako balzám na duši... Tuto neděli jsme vyrazili na výlet do blízkého Hradce Králové. Luboš jel závod OkoloHradce - 60 km na horském kole, já jsem hledala poklady, obdivovala zbytky opevnění a přírodní památku Plachta.

na Kunětické hoře

18. května 2009 v 16:09 | leni
#36 Kuneticka hora
#37 Skokansky mustek na Kuneticke hore
#38 Pernikova chaloupka (traditional cache #30)
(budoucí): Soutok řek, Halda, Loučná slepé rameno, Úzké

#35 Kutna Hora - mesto pokladu

velikonoční reportáž z Lužických hor

14. dubna 2009 v 17:08 | lenicka

Opět po roce jsme byli v Jitravě v Lužických horách. Mimo toho, že tu můžeme strávit Velikonoce duchovně a s kamarády mám moc ráda zdejší krajinu. Letos jsem si navíc připravila výlety na kešky a s foťákem. Některé obrázky v této reportáži zveřejním.
Vyrazili jsme na Velký pátek dopoledne. Než jsme vyjeli z rozkopaných Pardubic do rozkopaného Hradce, utekla celá hodina. Po dalších dvou hodinách jsme konečně projeli Libercem a dorazili na místo, zrovna když přijela další část výpravy z Prahy. Takže lehký oběd a vzhůru na křížovou cestu do přírody. Začínala na Sloních kamenech a pokračovala do kopečka nad ně.

kolem mrtvých ramen Labe

10. dubna 2009 v 10:00 | leni

#30 Stare Labe - Podkova
# (budouci) Stare Labe - Brozanske rameno

Reklama

Děkuji za návštěvu mé zahrádky.
Než odejdete, napište prosím názor/komentář/vzkaz.
Mějte se pěkně a někdy zase přijďte.